Szybki kontakt: +48 607 362 633 kontakt@importujznami.pl

Eksport bez ryzyka

Coraz większa liczba Klientów szuka nie tylko możliwości i usług związanych z importem z Chin, ale także z eksportem własnych towarów do Państwa Środka. Według statystyk Ministerstwa Gospodarki w okresie 2007 – 2013 polski eksport do Chin podwoił się, rosnąc w tempie kilkunastu procent rocznie. W pierwszych 7 miesiącach 2014 r. jego wartość wyniosła 0,9 mld euro. Według prognoz polski eksport do Azji będzie dynamicznie rozwijał się jeszcze przez co najmniej kilka lat.

Nasza firma, zgodnie z tendencjami rynkowymi, świadczy usługi związane z eksportem towarów do krajów azjatyckich. Pomagamy Państwu w zrealizowaniu dowolnie wybranego etapu eksportu lub w przeprowadzeniu całościowego procesu. Proponujemy prowadzenie eksportu w trzech etapach.

Przygotowanie do eksportu

Podczas pierwszego etapu, jakim jest przygotowanie do eksportu, skupiamy się na analizie potrzeb Klienta oraz określeniu mocnych i słabych stron firmy i marki w kontekście rynku azjatyckiego. Na Państwa życzenie dokonujemy tłumaczenia materiałów promocyjnych i informacyjnych firmy na język chiński, przygotowania chińskich lub angielskich tekstów na stronę internetową oraz służymy wiedzą naszych ekspertów na temat specyfiki rynku chińskiego. Zrozumienie potrzeb chińskich odbiorców towaru i dopasowanie się do nich może przełożyć się na istotny wzrost sprzedaży.

Negocjacje

Drugi etap zaczynamy od sporządzenia listy potencjalnych partnerów handlowych. Z wybranymi nawiązujemy kontakt, prezentujemy Państwa firmę i ofertę. Weryfikujemy rzetelność zainteresowanych firm (Audyt kontrahenta w Azji – dowiedz się więcej), a następnie podejmujemy negocjacje, zmierzające bezpośrednio do podpisania umowy na jak najlepszych warunkach. Dbamy o sprawną realizację zamówień. Jeśli są Państwo zainteresowani wyjazdem do Chin i poznaniem kontrahentów osobiście, nasza firma może go zorganizować. Nasi eksperci doradzą, jak zrobić najlepsze wrażenie na azjatyckich przedstawicielach biznesu i jak z nimi rozmawiać, by ugruntować dobre relacje. Wyjazd taki może być połączony z targami branżowymi, które pomagają nawiązać nowe kontakty biznesowe oraz bliżej poznać specyfikę rynku.

Wprowadzenie produktu na rynek

Trzecim etapem jest wprowadzenia produktu na rynek – to przede wszystkim organizacja transportu (Transport i logistyka – dowiedz się więcej) oraz odprawy celnej w kraju docelowym. Na życzenie Klienta poszerzamy kanały dystrybucji produktu oraz analizujemy jego odbiór na rynku chińskim.

Masz pytania albo potrzebujesz informacji? Zostaw swoje dane - oddzwonimy!